Dag 86 - Reisverslag uit La Virgen del Camino, Spanje van Chris Steijns - WaarBenJij.nu Dag 86 - Reisverslag uit La Virgen del Camino, Spanje van Chris Steijns - WaarBenJij.nu

Dag 86

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

08 September 2011 | Spanje, La Virgen del Camino

28 km
Eerst met de trui aan naar Leon gelopen, de laatste grote stad voor Santiago. ´n Heel stuk pad liep vlak langs de autobaan. Maar Leon zelf vergoedde veel. Wat een mooie stad en wat een fantastische kathedraal. Mooi licht door al de glas en lood ramen. We hebben er een kaars opgestoken voor S. Zijlstra, die alsnog het kankerfonds gespekt heeft, maar we weten niet wie het is???
We zijn na Leon verder gelopen zonder trui (32gr) en slapen in een voormalige sportschool.
Vandaag ook afscheid genomen van Stefano, die in Leon moest stoppen. Jammer, we zullen hem missen.

• 08 September 2011 - 16:40

Yolanda:

S. Zijlstra is onze lieve buurman Sake (tegenwoordig aan te spreken met dr.ir. S. Zijlstra :)
    Ik zal het hem doorgeven.
    Oh, en niet vannacht ook nog sporten he, daar in die sportschool...
    Dikke kus, Y
    PS hier heeft iedereen truien en regenpakken aan!!

• 08 September 2011 - 17:16

Carla:

Wat een mooie foto's en al heel wat foto's met een strak blauwe lucht. Ik geloof dat Reims het warmste en meest benauwde weer heeft gehad. Heerlijk om eens in een trui te wandelen. Nu nog twee weken en dan is jullie einddoel, Santiago de Compastella bereikt. Geniet ervan.
    C&A

• 09 September 2011 - 09:16

Francine Arts:

Hallo Chris en Armand,

Ik had jullie een tijdje niet gevolgd en nu lees ik dat het einddoel nadert.Nu zal het toch beginnen te kriebelen, lijkt me zo.Het moet toch een fantastische ervaring zijn om Santiago binnen te wandelen.Misschien is het wandelen wel een tweede natuur geworden en vinden jullie het jammer als het voorbij is.Maar dan is er er ook nog Rome, Mekka enz.
    Ik wens jullie in ieder geval nog veel wandelgenot tijdens dit laatste traject.
    Groeten Francine Arts.

• 09 September 2011 - 10:14

Margriet Spiertz:

Hoi Chris en Armand,

Wat is dat een mooie kerk die je daar op foto hebt gezet, met die artistieke deur. Nog maar 2 weken, ik ga je verslagen missen. Jullie einddoel is in zicht, dat zal een fantastische ervaring zijn.
    Nog veel wandelplezier en ik zie uit na je fotoboek, dat ik weet weer fantastisch zal worden. Groetjes vanuit een klam, vochtig Landgraaf.
    Margriet

• 09 September 2011 - 10:43

Marlies En Harry.:

Dag Chris en Armand.

Wat komen er toch mooie dingen op jullie pad.
    Niet alleen langs velden en wegen maar ook de dorpen en steden waar jullie doorheen komen.
    En al die mensen die jullie ontmoeten met het zelfde doel voor ogen.
    Nu weer die prachtige kathedraal van Leon, geweldig zo kunstzinnig.
    We hebben genoten van die foto's.

Nog 14 dagen en dan zit jullie geweldige prestatie erop.
    Ik vind het nog altijd knap dat jullie het zo goed volhouden,
    dus sterkte en nog veel wandelgenot voor het laatste traject.

Lieve groetjes van Marlies en Harry.

• 10 September 2011 - 02:15

Marjo En Toon :

Vul hier je naam in.g new york ndering.al denken wij dat we feit afgelopen dagen heel véél gelopen hebben in een zeer nat washington t

Verslag uit: Spanje, La Virgen del Camino

Dag 98

19 September 2011

Dag 97
Chris

Armand en ik (Chris) gaan een lang gekoesterde wens laten uitkomen. Wij vertrekken half juni naar Santiago vanuit onze woonplaats Nuth. We zijn dan beiden niet meer aan ‘t werk en willen deze nieuwe periode in ons leven starten met het uitvoeren van onze grootste hobby: het wandelen. Veel voorbereidingen zijn al getroffen, we hebben alle routeboekjes aangeschaft en zijn in het bezit van een officiële pelgrimspas. Qua materiaal (rugzakken, poncho’s, slaapzakken etc.) hebben we eigenlijk alles al, omdat we al verschillende lange afstandspaden gelopen hebben zoals het bekende Pieterpad, Kustpad, Pelgrimspad, Zuiderzeeroute, Schwartzwald, Corsica. Maar zo lang en zo ver, dat zal voor ons een nieuwe ervaring en uitdaging zijn. We zijn heel dankbaar, dat we in staat zijn deze pelgrimage met ons tweeën te beginnen en hopelijk ook helemaal uit te kunnen lopen. Wij verheugen ons er enorm op. Omdat het toch een pelgrimage is, willen we deze 2500 km lopen voor een goed doel. Daar hoefden we niet lang naar te zoeken, het wordt het Kankerfonds. We hebben al zoveel familieleden en vrienden verloren aan deze vreselijke ziekte, daar mag nog veel onderzoek naar gedaan worden. Wil je ook een steentje bijdragen, maak dan je donatie over op rek. nr.137717830 o.v.v. sponsor Kankerfonds. Voor iedereen die iets bijdraagt zullen wij onderweg een kaarsje opsteken! Willen jullie onze reis een beetje volgen, surf dan naar: armandenchris.waarbenjij.nu

Actief sinds 05 Feb. 2011
Totaal aantal bezoekers 191931