Dag 17: Buckow 67 km - Reisverslag uit Buckow, Duitsland van Chris Steijns - WaarBenJij.nu Dag 17: Buckow 67 km - Reisverslag uit Buckow, Duitsland van Chris Steijns - WaarBenJij.nu

Dag 17: Buckow 67 km

Blijf op de hoogte en volg Chris

04 Juni 2014 | Duitsland, Buckow

Al vroeg afscheid genomen, want Antje+Achim gaan zelf met hun camper op pad. Zij wonen 14 km ten noorden van het centrum. Wij zijn niet helemaal terug naar het midden van Berlijn gegaan om de route weer op te nemen. Wij zijn naar het oosten gereden en in Rehfeld onze R1 opgepakt. Dit stuk was niet zo leuk langs drukke wegen, maar toen we eenmaal weer op de route zaten was het rustig en landelijk. Buckow is een mooi oud dorp in de Markische Schweiz en ligt aan de Schermutzelsee. Onze laatste overnachting in Duitsland.

• 04 Juni 2014 - 18:15

Yolanda:

Wat gaan jullie hard! Dużo zabawy w Polska! X

• 04 Juni 2014 - 18:40

Astrid:

Lieve mensen,
    Geweldig wat jullie allemaal zien en dat de reis zo goed verloopt. Wij waren afgelopen weekend een paar dagen in Mayschoss. Jullie krijgen veel groeten van Marion en Hubertus. Wij hebben erg genoten. gewandeld uiteraard op ons tempo, maar we vonden het al prachtig dat dit weer kon. Thea was mee gegaan. Het was erg gezellig. Waren de eerste gasten . op de keuken na is het heel mooi geworden.
    Lieve groeten en jullie veel succes.
    Astrid en Marcel

• 04 Juni 2014 - 18:55

Marijan:

Schlaff gut

• 04 Juni 2014 - 21:53

Fia En HubClaus:

Top, alweer bijna Duitsland uit. Jullie hoeven niet meer alles.. By the way: bruiloft was schitterend. Jullie horen hier later meer over. We wensen jullie een prachtige reis verder toe en kom heelhuids aan en terug. Liefs, Hub en Fia

• 05 Juni 2014 - 19:10

Marion En Jos :

Hallo ,
    Super ver zijn jullie al !! Chris , ik mis je haha .Gisteren fietste een vrouw hier
    de berg op ...even dacht ik daar ik daar gaat Chris met de boodschappen achterop !!
    maar helaas , jullie zitten wat km. verderweg .

Leuk om die ander mensen te ontmoeten van andere tochten...
    Een super fijn nieuws nu hier in Nuth.........

Vanmiddag was de uitslag van Britt !!! Ze is helemaal schoon !! Echt Feest in Nuth !!
    iedereen super blij . De vlag hangt te wapperen in Nuth .Verschillende mensen hebben
    de vlag ook opgehangen . (ikzelf ook ) .

We wisten dat de uitslag vandaag was , iedereen in spanning . Maar hij hangt !!

Kanjers !! Fijne fietsdagen met goed weer dikke knuffel van ons !! xxx

Chris

Armand en ik (Chris) gaan een lang gekoesterde wens laten uitkomen. Wij vertrekken half juni naar Santiago vanuit onze woonplaats Nuth. We zijn dan beiden niet meer aan ‘t werk en willen deze nieuwe periode in ons leven starten met het uitvoeren van onze grootste hobby: het wandelen. Veel voorbereidingen zijn al getroffen, we hebben alle routeboekjes aangeschaft en zijn in het bezit van een officiële pelgrimspas. Qua materiaal (rugzakken, poncho’s, slaapzakken etc.) hebben we eigenlijk alles al, omdat we al verschillende lange afstandspaden gelopen hebben zoals het bekende Pieterpad, Kustpad, Pelgrimspad, Zuiderzeeroute, Schwartzwald, Corsica. Maar zo lang en zo ver, dat zal voor ons een nieuwe ervaring en uitdaging zijn. We zijn heel dankbaar, dat we in staat zijn deze pelgrimage met ons tweeën te beginnen en hopelijk ook helemaal uit te kunnen lopen. Wij verheugen ons er enorm op. Omdat het toch een pelgrimage is, willen we deze 2500 km lopen voor een goed doel. Daar hoefden we niet lang naar te zoeken, het wordt het Kankerfonds. We hebben al zoveel familieleden en vrienden verloren aan deze vreselijke ziekte, daar mag nog veel onderzoek naar gedaan worden. Wil je ook een steentje bijdragen, maak dan je donatie over op rek. nr.137717830 o.v.v. sponsor Kankerfonds. Voor iedereen die iets bijdraagt zullen wij onderweg een kaarsje opsteken! Willen jullie onze reis een beetje volgen, surf dan naar: armandenchris.waarbenjij.nu

Actief sinds 05 Feb. 2011
Totaal aantal bezoekers 191912