Dag 98 - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Chris Steijns - WaarBenJij.nu Dag 98 - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Chris Steijns - WaarBenJij.nu

Dag 98

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

20 September 2011 | Spanje, Pedrouzo

21,8 km
Langzaam begint de antibiotica te werken, maar ik ben toch blij dat de etappe vandaag niet zo lang is. We hebben veel door bos met eucalyptusbomen en dorpjes gewandeld. Steeds weer op en neer en dagjesrugzakken vormen nu de meerderheid. Morgen nog een 20 km en dan zijn we er!!! We hebben er zin in.

• 20 September 2011 - 17:47

Raoul:

Dit zijn echt de laatste loodjes.......

• 20 September 2011 - 17:48

Yolanda:

Geniet ENORM van de aankomst morgen!!!!!!!!!!!!

• 20 September 2011 - 17:50

Astrid En Marcel:

Wij wensen jullie een geweldige aankomst. Een die je van tevoren waarschijnlijk moeilijk kunt inschatten. Maar een die jullie dat geeft waarvoor jullie al die km's gelopen hebben. Een heel bijzondere aankomst en dag.
    Liefs Astrid en Marcel

• 20 September 2011 - 17:59

Tonnie Bock:

Hallo geniet van morgen de aan komst dag geweldig gedaan gelukkig gaat het jullie at beter dan kunnen jullie ook genieten veel plezier gr tonnie

• 20 September 2011 - 18:08

Harry Collignon:

Genieten hè, van die laatste wandeldag.

• 20 September 2011 - 19:21

Carla:

De laatste wandeldag!!! Geniet ervan , want daarna wordt het wandelen weer heeeel anders in het Limburgse land. Santiago de Compostella, het einddoel, geweldig. C.&A.

• 20 September 2011 - 19:28

Lida En Dick:

Hallo Chris en Armand,
    Van harte proficiat op jullie 99 ste dag. Laat je maar heerlijk onderdompelen in roes van welkom in Santiago bij de kathedraal. We herinneren ons nog dat alle mensen die je ergens ontmoet had onderweg, en al waren gearriveerd, je omhelsden en foto`s maakten. Met in je lijf de gedachte:"We hebben het gehaald"! Geniet van alles wat je nog kunt ervaren.
    Groetjes en tot ziens,
    Dick en Lida

• 20 September 2011 - 19:36

Fia En Hub:

Lieve Chris en Armand,

Nog maar 1 dag en dan zijn jullie er! Wat moet dat een geweldig gevoel zijn morgen. En ergens dan ook weer jammer dat de laatste dag is aangebroken. Geniet van jullie laatste camino-dag en hou de zakdoekjes paraat voor Santiago. Emotioneel zal het worden... Heel veel sterkte maar vooral: genieten....! Jullie prestatie is geweldig.
    Knuffel, Fia en Hub

• 20 September 2011 - 20:09

Marion En Jos :

Hoi , kanjers !!

Wat een dag word het morgen voor jullie !!!!

Een onvergetelijke dag morgen !!!
    veel plezier ermee.
    liefs

• 20 September 2011 - 20:39

Rosé En Jos:

Hallo sportievelingen en doorzetters, kom net terug van de handbal training en nog vlug even kijken hoe het met jullie gaat.
    Gelukkig weer wat opgeknapt en dat moet ook, zeker om morgen te genieten van een fantastische dag. Nou geniet ervan en chapeau voor jullie. Lieve groet van nr. 6 Jos en Rosé

• 20 September 2011 - 20:39

Mariel:

Wij wensen jullie een prachtige dag toe. Dat alle indrukken en ervaringen op hun plek mogen vallen en tot bijzondere ervaringen en inzichten mogen leiden.
    Geniet.

• 20 September 2011 - 21:54

Harry Cremers:

Nuth, 20-09-2001 11.55u

Hoi Pingers,
    Ja ik gebruik weer extra het woord "Pingers",
    klasse jullie prestatie......!!
    Ik sluit me natuurlijk aan bij de overige volgers
    van jullie weblog, geniet intens van de laatste etappe.
    In gedachten ben ik bij die laatste kilometers, vergeet niet om jullie ... " Compostelaat " op
    te halen, ( ik weet 't gewoon, je kunt het in de stad laten sealen).
    Oh ja .......Geef d'r .... st. Jack maar een extra schouderklopje van mij.

Buen Camino,

Harry

• 20 September 2011 - 22:15

Marjo En Toon:

Heel veel plezier,geniet ervan ....
    Zo'n enorme prestatie,geweldig.
    Liefs Marjo en Toon.

• 21 September 2011 - 05:21

Jan Houben:

Vandaag jullie99ste wandeldag, wat een geweldige prestatie. Geniet volop van deze dag want, ondanks het ziek zijn de laatste dagen, zal het voor jullie ongetwijfeld een fantastische ervaring zijn.

Jan en Marianne

• 21 September 2011 - 07:17

Rita:

Hallo Chris en Armand,
    De laatste etappe vandaag. Wat zal dit een geweldig gevoel bij aankomst zijn.
    Gelukkig, dat het jullie ook weer beter gaat. Ik wens jullie een hele goede aankomst en nu een spoedig weerzien op de Ping. Geniet van deze laatste dag. Jullie hebben het volbracht.
    Geweldig.
    Heel veel groetjes,
    Rita

• 21 September 2011 - 09:19

RIA EN JULES:

Een dikke, dikke proficiat .........als ik dit schrijf zullen jullie al bij St.Jacques zijn.

Jullie waren bij ons te gast, jullie eerste overnachting was in Eijsden op 125 juni j.l.

Ria en Jules Eijsden.

• 21 September 2011 - 16:20

Wim En Marijan:

KANJERS, VAN HARTE GEFELICITEERD ,
    JULLIE HEBBEN JE DOEL BEREIKT !!!!!!!!!!!!!!

Wij waren vandaag in Salzburg. zonnig en super gezellig.
    de sneeuw is dus al weer helemaal weg. Morgen wanddelen met een gids.

wij wensen jullie.EEN GOEDE PROBLEEMLOZE TERUGREIS,
    WELKOIM THUIS EN EEN FIJN WEDERZIEN MET JULLIE '" PING"

tot ziens,
    José, John en WIMA

• 21 September 2011 - 17:25

Albert:

hallo armand en chris,
    het is geweldig wat jullie gedaan hebben,geniet ervan
    jammer van de laatste dagen ,maar nogmaals je krijgt
    geen km cadeau ,maar jullie hebben het toch maar geflikt
    ik weet wat is om daar aan te komen.
    behouden thuiskomst en voor de laatste dag bon camino
    gr albert en tonnie

• 21 September 2011 - 21:10

Carla En Jos Rijkx:

Chris en Armand

Geweldige prestatie
    ieder een is trots op jullie
    goede reis terug

Carla en Jos Rijkx

• 21 September 2011 - 21:23

Jos En Rosé:

Super, super jullie zijn er.
    Wat een dagen onderweg, vanaf dat ik jullie mee uitzwaaide.
    En nu is het dan zover!!!
    We waren vanmiddag bij Carla en André even op 'ziekenbezoek' bij André met het gips pootje
    en toen kwam het bericht binnen dat jullie er waren!!!
    Vanmiddag de mini's getraind, daarna zelf gaan spinnen ssssst. het daar aan verschillende mensen verteld en nu nog even tijd voor een bericht.
    Geniet heerlijk met heel veel nieuwe vrienden en tot vrijdag of zo op de Ping: een dikke duim/pluim/high five of wat je maar kunt bedenken voor jullie gr. Jos en Rosé

• 22 September 2011 - 06:41

Marion En Jos :

Geweldig !!!!
    Gefeliciteerd met jullie prestatie!
    Tot gauw , maar dan op DE PING .
    Dat zal een mooie middag worden met koffiedrinken .
    Goede reis terug !!

• 22 September 2011 - 08:26

Marlies En Harry.:

Hallo Chris en Armand,

Proficiat, met jullie aankomst in Santiago de Compostella.
    Prachtig, we wensen jullie beidjes een goede reis naar huis en naar jullie eigen bed.

Groetjes en tot op de Ping,
    Marlies en Harry.

• 22 September 2011 - 08:42

Marie-José En Guus:

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. We hebben jullie met het boek van HaPe ernaast van de eerste tot de laatste dag gevolgd. Petje af!
    Marie-José en Guus

• 22 September 2011 - 13:11

Marleen :

Denk dat jullie nu inmiddels al aan t genieten zijn van alles wat er nu om jullie heen gebeurt daar in Santiago de Compostella............ nog even maar want dan begint de terugreis .
    Maar we zullen allemaal genieten tijdens het koffiedrinken van jullie verhalen . Dat zullen heel wat donderdag middagen worden :-) .............. wens jullie nog een goede terugreis toe en dan tot de eerste koffie ronde .
    Groetjes Jules en Marleen

Dag 98

19 September 2011

Dag 97
Chris

Armand en ik (Chris) gaan een lang gekoesterde wens laten uitkomen. Wij vertrekken half juni naar Santiago vanuit onze woonplaats Nuth. We zijn dan beiden niet meer aan ‘t werk en willen deze nieuwe periode in ons leven starten met het uitvoeren van onze grootste hobby: het wandelen. Veel voorbereidingen zijn al getroffen, we hebben alle routeboekjes aangeschaft en zijn in het bezit van een officiële pelgrimspas. Qua materiaal (rugzakken, poncho’s, slaapzakken etc.) hebben we eigenlijk alles al, omdat we al verschillende lange afstandspaden gelopen hebben zoals het bekende Pieterpad, Kustpad, Pelgrimspad, Zuiderzeeroute, Schwartzwald, Corsica. Maar zo lang en zo ver, dat zal voor ons een nieuwe ervaring en uitdaging zijn. We zijn heel dankbaar, dat we in staat zijn deze pelgrimage met ons tweeën te beginnen en hopelijk ook helemaal uit te kunnen lopen. Wij verheugen ons er enorm op. Omdat het toch een pelgrimage is, willen we deze 2500 km lopen voor een goed doel. Daar hoefden we niet lang naar te zoeken, het wordt het Kankerfonds. We hebben al zoveel familieleden en vrienden verloren aan deze vreselijke ziekte, daar mag nog veel onderzoek naar gedaan worden. Wil je ook een steentje bijdragen, maak dan je donatie over op rek. nr.137717830 o.v.v. sponsor Kankerfonds. Voor iedereen die iets bijdraagt zullen wij onderweg een kaarsje opsteken! Willen jullie onze reis een beetje volgen, surf dan naar: armandenchris.waarbenjij.nu

Actief sinds 05 Feb. 2011
Totaal aantal bezoekers 191906