Dag 21 - Reisverslag uit Savières, Frankrijk van Chris Steijns - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Savières, Frankrijk van Chris Steijns - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: armandenchris

Blijf op de hoogte en volg Chris

05 Juli 2011 | Frankrijk, Savières

22 km
Vandaag ruim 30 graden. Langs het kanaal Haute Seine gelopen met grote stukken schaduw, viel dus wel mee. Koffie in Mery-sur-Seine, waar we ook sandwich, appels en nieuwe deet kochten. Dit tegen "taon" (steekvliegen) en "tiques" (teken). Ook de Seine gefotografeerd die als een klein stroompje slingert langs het kanaal.

• 05 Juli 2011 - 20:48

Gemma:

Chris en Armand,3 weken zitten erop.
    Hou vol en laat je niet kisten door teken en steek vliegen.
    Luitjes nog veel wandel plezier.

Groetjes Gemma

• 05 Juli 2011 - 21:33

Astrid En Marcel:

Lieve luitjes,
    Petje af, de berichten en foto's (jullie zien er nog goed uit) zijn nog steeds positief,ondanks hitte,steekvliegen,rondje te ver etc. Knap hoor. Ik krijg al de kriebels als ik er aan denk. Morgen zijn jullie al 3 weken onderweg en al heel veel te vertellen en gezien. Chris dit word een dikke album. Blijf zo lekker doorgaan.
    Liefs Astrid en Marcel

• 05 Juli 2011 - 21:39

Marlies En Harry.:

Dag Chris En Armand,

Geweldig wat jullie al gelopen hebben op 3 weken tijd.En leuk die ontmoetingen onderweg en dan nog mensen ontmoeten die een link met Nuth hebben.
    Chris goed dat jullie een middel tegen steekvliegen gekocht hebben.
    Schroom niet het te gebruiken want
    het zijn krengen.

Met bewondering heb ik naar je benen gekeken op de laatste foto Chris.
    Ze zullen zwart zijn als jullie in Compostella aankomen.

Fijn dat jullie nog altijd zo'n leuke adressen hebben gevonden voor lekker te eten en te overnachten.
    Dat geeft extra energie om jullie voetreis vol te houden, knap hoor.

Groetjes Marlies en Harry.

• 06 Juli 2011 - 17:32

Yolanda:

Ik heb vandaag de foto's op een usb ontvangen van C&A en C&A vanaf de camping in la France :) Ik heb er een paar bij de betreffende etappes toegevoegd. Ik zie jullie genieten!!! Heerlijk! Houden zo! Dikke zoen.

• 06 Juli 2011 - 20:21

Han:

Chris en Armand.

geweldig jullie verslagen en foto's.
    ik ben iedre keer weer nieuwsgierig hoe het verder gaat, hardstikke leuk, dat jullie te volgen zijn.
    hou vol, hopelijk krijgen jullie het niet te warm.

groetjes Han

• 08 Juli 2011 - 11:44

Ernst Zweipfennig:

Hallo Chris en Armand,

Hoe gaat het met jullie. Ben vandaag begonnen met jullie blog te lezen. Het ziet er allemaal goed uit en ben blij voor jullie dat het genieten is.
    Hoe gaat het met rug en benen? Nog alles in topconditie? Waarschijnlijk hebben jullie ook genoeg rustmomenten met wijnteje en kaasje, hoop ik.

Tot gauw
    Groetjes Ernst
    PS Thuis gaat goed, met zus niet ligt in hospice.

• 09 Juli 2011 - 09:50

C&A:

Villeneuve les Avignon,

Hallo doorstappers. Eindelijk weer een Wifi Mc. Donalds gevonden om jullie relaas te kunen lezen. Hebben de teken nu dus ook Armand ontdekt, als wij het goed lezen. Flink deet-en dus. De temperatuur blijft bij jullie met 30 graden nog net binnen de perken. Dat is helaas niet overal zo !!! Armand , met een T-stick kun je toch echt 25 zenders ontvangen. Is nu proefondervindelijk bewezen. Als we verbinding hebben blijven we jullie uiteraard volgen. Knap werk tot nu toe. Wandel zo door !! Eigenlijk hebben jullie zo'n pep-talk helemaal niet nodig. Jullie motivatie is nog zeer ruim aanwezig.
    Tip van Carla: Koop een klamboe die bijna niets weegt en hang hem in een boom voor de middagpauze.

Liefs,

Dag 98

19 September 2011

Dag 97
Chris

Armand en ik (Chris) gaan een lang gekoesterde wens laten uitkomen. Wij vertrekken half juni naar Santiago vanuit onze woonplaats Nuth. We zijn dan beiden niet meer aan ‘t werk en willen deze nieuwe periode in ons leven starten met het uitvoeren van onze grootste hobby: het wandelen. Veel voorbereidingen zijn al getroffen, we hebben alle routeboekjes aangeschaft en zijn in het bezit van een officiële pelgrimspas. Qua materiaal (rugzakken, poncho’s, slaapzakken etc.) hebben we eigenlijk alles al, omdat we al verschillende lange afstandspaden gelopen hebben zoals het bekende Pieterpad, Kustpad, Pelgrimspad, Zuiderzeeroute, Schwartzwald, Corsica. Maar zo lang en zo ver, dat zal voor ons een nieuwe ervaring en uitdaging zijn. We zijn heel dankbaar, dat we in staat zijn deze pelgrimage met ons tweeën te beginnen en hopelijk ook helemaal uit te kunnen lopen. Wij verheugen ons er enorm op. Omdat het toch een pelgrimage is, willen we deze 2500 km lopen voor een goed doel. Daar hoefden we niet lang naar te zoeken, het wordt het Kankerfonds. We hebben al zoveel familieleden en vrienden verloren aan deze vreselijke ziekte, daar mag nog veel onderzoek naar gedaan worden. Wil je ook een steentje bijdragen, maak dan je donatie over op rek. nr.137717830 o.v.v. sponsor Kankerfonds. Voor iedereen die iets bijdraagt zullen wij onderweg een kaarsje opsteken! Willen jullie onze reis een beetje volgen, surf dan naar: armandenchris.waarbenjij.nu

Actief sinds 05 Feb. 2011
Totaal aantal bezoekers 191978