Dag 16 - Reisverslag uit Hautvillers, Frankrijk van Chris Steijns - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Hautvillers, Frankrijk van Chris Steijns - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: armandenchris

Blijf op de hoogte en volg Chris

30 Juni 2011 | Frankrijk, Hautvillers

25 km
Update via sms aan Yolanda:
"Even vertellen dat we in een gite de champagne slapen en hier ook gegeten hebben. Kregen champagne brut van eigen huis in een glas met de naam van de eigenaar. Pap heeft het ook gedronken! Vanmorgen met een traan afscheid genomen van Carla en André. Weer is nu prima en omgeving prachtig. Veel bos en uitzicht op de wijnvelden rond Epernay."

• 02 Juli 2011 - 10:29

Marjo En Toon:

Jaren zijn wij door Frankrijk getrokken,maar wel gemotoriseerd.
    Leuk om te horen wat jullie allemaal zien en beleven.Vaak zeer herkenbaar met sweet memories.Gelukkig lijkt het weer nu perfect wandelweer.
    Als we het goed begrepen hebben zijn de stemming,de gezondheid en de voeten nog steeds in goede doen.
    A en C:heel veel groetjes,ga zo door,en geniet.
    We blijven met plezier en bewondering "volgen". Marjo en Toon

• 02 Juli 2011 - 10:29

Wim En Marijan Dirks:

hallo.
    Uiteten...champagne !!! toe maar !! denk dat ik jullie nakom.
    kan me voorstellen dat het hard was om afscheid van Carla en André te nemen, is toch 'n beetje afscheid nemen van de Ping en alles en iedereen wat daarbij hoort voor een best lange tijd.
    Chris, je plant (Suzanna) doet het erg goed tegen onze schutting en laat me tevens telkens weer aan jou denken.
    jongens, geniet van "alles" wat jullie zien, horen en.....proeven.
    groeten en tot de volgende X.
    Wim en Marijan

• 02 Juli 2011 - 14:36

Jan Houben:

Marianne en ik volgen jullie expeditie met grote belangstelling. Het is een super prestatie die jullie leveren. Nu jullie afscheid genomen hebben van Carla en Andre is er voor even het vertrouwde gevoel weg maar snel zullen jullie weer pelgrims of andere wandelaars ontmoeten en het pad vervolgen. Heel veel succes met jullie tocht en we wensen jullie mooi wandelweer. Zelf hopen dat we deze route ook eens te kunnen lopen!!

• 03 Juli 2011 - 09:15

Marion En Jos :

Heerlijk voor jullie dat het weer nu beter is om te lopen , leuke verhalen van jullie .
    Een goede loop deze daagjes ....
    knuffel uit Nuth

Dag 98

19 September 2011

Dag 97
Chris

Armand en ik (Chris) gaan een lang gekoesterde wens laten uitkomen. Wij vertrekken half juni naar Santiago vanuit onze woonplaats Nuth. We zijn dan beiden niet meer aan ‘t werk en willen deze nieuwe periode in ons leven starten met het uitvoeren van onze grootste hobby: het wandelen. Veel voorbereidingen zijn al getroffen, we hebben alle routeboekjes aangeschaft en zijn in het bezit van een officiële pelgrimspas. Qua materiaal (rugzakken, poncho’s, slaapzakken etc.) hebben we eigenlijk alles al, omdat we al verschillende lange afstandspaden gelopen hebben zoals het bekende Pieterpad, Kustpad, Pelgrimspad, Zuiderzeeroute, Schwartzwald, Corsica. Maar zo lang en zo ver, dat zal voor ons een nieuwe ervaring en uitdaging zijn. We zijn heel dankbaar, dat we in staat zijn deze pelgrimage met ons tweeën te beginnen en hopelijk ook helemaal uit te kunnen lopen. Wij verheugen ons er enorm op. Omdat het toch een pelgrimage is, willen we deze 2500 km lopen voor een goed doel. Daar hoefden we niet lang naar te zoeken, het wordt het Kankerfonds. We hebben al zoveel familieleden en vrienden verloren aan deze vreselijke ziekte, daar mag nog veel onderzoek naar gedaan worden. Wil je ook een steentje bijdragen, maak dan je donatie over op rek. nr.137717830 o.v.v. sponsor Kankerfonds. Voor iedereen die iets bijdraagt zullen wij onderweg een kaarsje opsteken! Willen jullie onze reis een beetje volgen, surf dan naar: armandenchris.waarbenjij.nu

Actief sinds 05 Feb. 2011
Totaal aantal bezoekers 191948